Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee viestintäpäällikköä

Suomen suurin palkansaajien keskusjärjestö hakee

viestintäpäällikköä

SAK:n kasvu ja vaikuttaminen -osastolle vastaamaan mediasuhteista ja tiedottamisesta sekä kehittämään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa tapahtuvaa viestintää.

Odotamme sinulta

• useamman vuoden kokemusta tiedottajan, toimittajan, viestinnän asiantuntijan tai viestintäpäällikön tehtävistä
  • soveltuvaa koulutusta esimerkiksi viestinnän, journalistiikan, talouden tai yhteiskuntatieteiden aloilta
  • kykyä johtaa viestintätiimin työskentelyä
  • yleisimpien sosiaalisen median sovellusten aktiivista hyödyntämistä sekä
  • taitoa ja idearikkautta tehostaa SAK:n viestintää digitaalisissa viestintäkanavissa.

Kokemus järjestökentästä katsotaan eduksi.

Tehtävä edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista. Englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää myös valmiutta työskennellä tarvittaessa viikonloppuisin.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja sosiaalisen työyhteisön sekä keskeisen paikan edistää palkansaajien hyvinvointia muuttuvassa työelämässä. Toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen palkkaus ja muut työehdot määräytyvät Ay-toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja antaa johtaja Hannu Jouhki, p. 040 669 0519. Hakemuksen ja CV:n pyydämme toimittamaan osoitteeseen mari.laaka@sak.fi perjantaihin 15. joulukuuta kello 16:een mennessä.

SAK edustaa noin miljoonaa palkansaajaa sekä 20:tä teollisuuden, julkisen sektorin, kuljetusalojen, yksityisten palvelujen ja kulttuurialojen ammattiliittoa. Olemme etu- ja neuvottelujärjestö, yhteiskunnallinen uudistaja ja osa kansainvälistä ay-liikettä.

Teme hakee lakimiestä

Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto (Teme) on Suomen suurin taide- ja kulttuurialojen ammattiliitto, joka hakee

lakimiestä

määräaikaiseen työsuhteeseen vähintään vuoden ajaksi. Tarjoamme haasteellisen ja monipuolisen työkentän kulttuurialalla.

Temen jäsenistö työskentelee teatterin, tanssin, elokuvan ja tv-tuotannon aloilla. Noin puolet jäsenistä on vakinaisessa työsuhteessa ja puolet itsensätyöllistäjiä.

Lakimiehen tehtäviin kuuluu työsuhdeneuvonta jäsenille. Lakimies työskentelee yhdessä järjestötoimitsijoiden, tiedottajan, jäsensihteerin ja toiminnanjohtajan kanssa. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää vähintään viiden vuoden työkokemusta, vankkaa työoikeudellista osaamista, kokemusta TES-toiminnasta, yhteistyö- ja neuvottelutaitoja sekä kykyä itsenäiseen ja ratkaisukeskeiseen työskentelyyn.
Temen toimistossa on seitsemän työntekijää ja se sijaitsee Helsingin Kruununhaassa. Työ alkaa tammikuussa 2018.

Työhakemukset palkkatoiveineen otsikolla "Lakimies" karola.baran@teme.fi-osoitteeseen 15.12.2017 mennessä. Haastattelut järjestetään 18.–20.12.

Lisätietoja 7.12. / 8.12. / 11.12. klo 9–10: Karola Baran, puh 0400 142 050.